Paikallisyhdistykset

Oulun Kokoomuksella eli Kokoomuksen Oulun Kunnallisjärjestöllä on 11 paikallisyhdistystä. Jokainen Oulun Kokoomuksen jäsen on jonkin paikallisyhdistyksen jäsen.

Jäsenyhdistyksistä viisi (5) on Kokoomuksen jäsenliittojen paikallisyhdistyksiä ja kuusi (6) on Kokoomuksen muita paikallisyhdistyksiä.

Oulujoen Kokoomus

Oulujoen Kokoomus pyrkii suurena paikallisyhdistyksenä olemaan kohtaamispaikka kaikenlaisille Kokoomuksesta kiinnostuneille ihmisille, jotka haluavat osallistua keskusteluun yli yksittäisten teemojen. Nähdään tapahtumilla!

Oulun Eteläinen Kokoomusseura

Oulun Eteläinen Kokoomus toimii etenkin kaupungin eteläosien kuten Metsokankaan, Oulunsalon, Oululahden ja Kaakkurin alueilla. Tavoitteena on pitää esillä ja edistää alueiden ihmisten arkeen ja elämään liittyviä asioita sekä järjestää kaikille avoimia tilaisuuksia ja tapahtumia.

Oulun Kokoomusseura

Oulun kokoomusseura ry on Oulun vanhin kokoomusyhdistys.

Oulun Pohjoinen Kokoomus

Oulun Pohjoinen Kokoomus ry on aktiivisesti toimiva Kokoomuksen paikallisyhdistys, jonka toiminta-alue kattaa erityisesti Oulun pohjoisosien suuralueet (Haukipudas, Kello, Kiiminki, Jääli, Korvensuora, Myllyoja, Hiukkavaara, Puolivälinkangas, Kaijonharju, Koskela, Pateniemi, Yli-Ii ja Ylikiiminki).  Mikäli olet kiinnostunut yhteisistä asioista tai halulat itse vaikuttaa, tervetuloa joukkoomme!

Pokkisen Kokoomus

Pokkisen Kokoomus haluaa edistää erityisesti keskikaupungin elävöittämistä ja yrittäjyyttä. Tarjoamme kokoomustoimintaa eri ikäisille ja kutsumme mukaan vaikuttamaan. Tervetuloa mukaan!

Terva-Toppilan Kokoomus

Kokoomusnuorten yhdistykset

Seuraavat yhdistykset kuuluvat Kokoomuksen Nuorten Liittoon eli tuttavallisemmin Kokoomusnuoriin. Lue lisää Kokoomusnuorten toiminnasta täältä.

Oulun Kokoomuksen Nuoret

Oulun Kokoomuksen Nuoret on vuonna 1945 perustettu paikallisyhdistys, joka toimii Oulun kaupungin alueella. Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki 15–29 -vuotiaat, jotka kokevat omakseen kokoomuslaiset arvot.

Oulun Opiskelevat Kokoomusnuoret

Oulun Opiskelevat Kokoomusnuoret on paikallisyhdistys, jonka tarkoituksena on yhdistää opiskelijapolitiikasta kiinnostuneet kokoomuslaiset yhteen. Tervetuloa mukaan!

Kokoomusnaisten yhdistykset

Seuraavat yhdistykset kuuluvat Kokoomuksen Naisten Liittoon eli tuttavallisemmin Kokoomusnaisiin. Lue lisää Kokoomusnaisten toiminnasta täältä.

Oulun Kokoomusnaiset

Oulun Kokoomusnaiset ry on lähes 100-vuotias, mutta kunnioitettavasta iästään huolimatta nuorekas, aktiivinen ja vireä vaikuttamiskanava kokoomushenkisille naisille.

Tervaportin Kokoomusnaiset

Järjestämme poliittisia ja epäpoliittisia tapahtumia toisten yhdistysten kanssa. Haluamme saada jäsenet innostumaan ajankohtaisista asioista.

Kokoomusopiskelijoiden yhdistykset

Oulun Kokoomusopiskelijat kuuluu Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkuntaan eli tuttavallisemmin Kokoomusopiskelijoihin. Lue lisää Kokoomusopiskelijoiden toiminnasta täältä.

Oulun Kokoomusopiskelijat