Sebastian Stenfors Oulun Kokoomuksen johtoon

26.11.2022

Sebastian Stenfors Oulun Kokoomuksen johtoon

Oulun Kokoomuksen kunnallisjärjestö piti syyskokouksensa 26.11.2022. Syyskokouksessa päätettiin henkilövalinnoista vuoden 2023 osalta. Oulun Kokoomuksen nykyinen puheenjohtaja Sami Pikkuaho ei hakenut jatkokaudelle. Uudeksi puheenjohtajaksi vuodelle 2023 valittiin Sebastian Stenfors. Yrittäjänä työskentelevä Stenfors on myös Oulun kaupunginvaltuuston Kokoomuksen listan toinen varajäsen. Varapuheenjohtajaksi valittiin Mono Kuoppala ja taloudenhoitajaksi Atte Syväniemi.

Hallituksen jäseniksi valittiin Aimo Sutinen, Aamos Valjus, Aapomikko Matti, Antti Haapalainen, Jarkko Ruottinen, Jonna Tamminen, Tapio Kankaala, Tiina Heikkinen ja Päivi Laitinen.

"Oulun Kokoomus on ollut vuoden 2021 kuntavaaleista asti erittäin kovassa nosteessa Oulussa. Koen Kokoomuksen olevan Oulussa jo nyt kaupungin politiikasta kiinnostuneille ykköspaikka. Edellinen puheenjohtaja on hoitanut tehtävänsä erinomaisesti ja on ilo lähteä tähän tehtävään vahvistamaan Kokoomuksen visiota Oulusta", Stenfors toteaa.

Lisätiedot:

Sebastian Stenfors