Sebastian Stenfors jatkaa Oulun Kokoomuksen johdossa

11.11.2023

Sebastian Stenfors jatkaa Oulun Kokoomuksen johdossa

Oulun Kokoomuksen kunnallisjärjestö piti syyskokouksensa 11.11.2023. Syyskokouksessa päätettiin henkilövalinnoista vuoden 2024 osalta. Oulun Kokoomuksen nykyinen puheenjohtaja Sebastian Stenfors valittiin jatkokaudelle.  Vuodelle 2024 uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin Kaisu Tuomi. Taloudenhoitajana jatkaa Atte Syväniemi.

Hallituksen jäseniksi valittiin Pasi Backman, Antti Haapalainen, Tiina Heikkinen, Kati Jurkko, Tapio Kankaala, Reija Karjalainen, Mono Kuoppala, Päivi Laitinen, Aapomikko Matti ja Benjamin Vaneeckhout.

"Kunnallisjärjestöllämme on vahva yhteistyö Kokoomuksen valtuustoryhmän kanssa ja kehittämme sitä jatkossakin. Kunnallisjärjestön puheenjohtajana on ollut ilo seurata esimerkiksi valtuustoryhmän kasvamista Oulun suurimmaksi ryhmäksi kuluneen vuoden aikana. Kokoomus on aloittanut myös ehdokashankinnan vuoden 2025 kuntavaaleihin ja se on edennyt paremmin kuin koskaan aiemmin. Meillä on selvästi hyvää vetoa Oulussa ja pyrimme jatkamaan töitä tämän eteen”, Stenfors toteaa.

Lisätiedot:

Sebastian Stenfors