Oulun Kokoomuksen kevätkokous 21.4. klo 18.00

15.4.2022

Oulun Kokoomuksen sääntömääräinen kevätkokous järjestetään torstaina 21.4. kello 18.00 hybridikokouksena. Kokouspaikkana toimii Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto ja Microsoft Teams

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat, kuten tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2021. Kokouksessa kuullaan myös Oulun Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajan Sami Pikkuahon ja hallitusryhmän puheenjohtaja Jarmo J. Husson kaupunkipoliittinen tilannekatsaus.

Äänivaltaiset kokousedustajat:

Paikallisyhdistysten puheenjohtajat ilmoittavat äänivaltaiset edustajat lähetettyjen ohjeiden mukaisesti.

Puhe- ja läsnäolo-oikeus:

Puhe- ja läsnäolo-oikeus kokouksessa on kunnallisjärjestön kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä, kunnallisjärjestön hallituksen jäsenillä, piirihallituksen jäsenillä, kokoomuslaisilla kunnanvaltuutetuilla ja kunnanhallituksen jäsenillä, kunnallisjärjestön toimihenkilöillä, puoluesihteerillä, piirin toimihenkilöillä sekä edellisen vuoden hallituksella.

Kokous voi myöntää puhe- tai läsnäolo-oikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille.

Puhe- ja läsnäolo-oikeutta pyytävät ilmoittautuvat kokoukseen tämän lomakkeen kautta:

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lisätiedot: