Jarmo J. Husso nousee Oulun Kokoomuksen valtuustoryhmän johtoon

24.4.2019

Oulun Kokoomuksen valtuustoryhmä on valinnut ylimääräisessä kokouksessaan 23.4. ryhmälle uuden puheenjohtajiston Janne Heikkisen siirryttyä kansanedustajaksi. Ryhmän puheenjohtajaksi valittiin aiemmin ryhmän varapuheenjohtajana toiminut Jarmo J Husso ja varapuheenjohtajaksi Hanna Haipus.

Janne Heikkisen tultua valituksi kansanedustajaksi hän luopuu kaupunginhallituksen jäsenen paikasta, Oulu-Koillismaan pelastusliikelaitoksen johtokunnan kaupunginhallituksen edustajan paikasta ja Business Oulu- liikelaitoksen johtokunnan varapuheenjohtajuudesta. Heikkisen tilalle kyseisiin luottamustehtäviin esitetään valittavaksi Oulun Kokoomuksen puheenjohtaja Sami Pikkuahoa.

”Valtuustoryhmän johtoon ja vapautuneille luottamuspaikoille valittiin henkilöitä, jotka ovat päteviä, motivoituneita sekä sitoutuneita ehdokkuuteen myös seuraavissa kuntavaaleissa. Kokoomuksen tavoitteena on nousta Oulun suurimmaksi valtuustoryhmäksi vuoden 2021 kuntavaaleissa ja työ tavoitteen saavuttamiseksi on aloitettu.” Husso sanoo.

Lisätiedot:

Jarmo J. Husso