Janne Heikkinen jatkaa Oulun Kokoomuksen valtuustoryhmän johdossa

29.1.2019

Kokoomuksen Oulun valtuustoryhmä on valinnut järjestäytymiskokouksessaan 28.1. uuden puheenjohtajiston vuodelle 2019. Puheenjohtajana jatkaa Janne Heikkinen. Varapuheenjohtajaksi valittiin jatkokaudelle Jarmo J Husso.

Kokoomuksen valtuustoryhmä pitää tärkeänä, että Oulun tulevassa joukkoliikenteen kilpailutuksessa otetaan huomioon myös keskisuurten yritysten mahdollisuudet osallistua liikennöinnin toteuttamiseen. Kokoomus haluaa tulevaisuudessa edistää myös uusiutuvien polttoaineiden, kuten biokaasun käyttöä joukkoliikennekäytössä.

”Tarvitsemme Oulun joukkoliikenteeseen enemmän kilpailua. Tämä vaatii lähitulevaisuudessa kilpailutettavien kohteiden pienentämistä sellaiseen kokoluokkaan, että myös pienemmätkin toimijat pystyvät osallistumaan tarjouskilpailuihin. Markkinoiden keskittyminen monopoliksi tai vain muutamalle suuryritykselle näkyy kuntalaisille kalliina hintana ja heikentyneenä palvelutasona.” Heikkinen sanoo.

Lisätiedot:

Janne Heikkinen