Kaupungin kokoomuslaiset luottamushenkilöt

Juha HanninenOulun kaupunginvaltuustoa johtaa kokoomuslainen valtuutettu Juha Hänninen (0400 340 359, juha.hanninen@ouka.fi).

Valtuustoryhmä

Varsinaiset valtuutetut: Juha Hänninen, Jarmo J. Husso, Mari-Leena Talvitie, Janne Heikkinen, Minna Åman-Toivio, Hanna Keskiaho, Lyly Rajala, Tomi Kaismo, Milla Kynkäänniemi, Jari Laru, Sami Pikkuaho, Mikko Merihaara ja Niilo Heinonen
Neljä ensimmäistä varavaltuutettua: Teija Ruokamo, Minna Lehtovaara, Johanna Koskelainen ja Pekka Simonen (loput varavaltuutetut eivät ole valtuustoryhmän jäseniä: Anna Rounaja, Asmo Saloranta, Maarit Sihvonen, Matti Roivainen, Sari-Helena Forsman, Mika Nurmela, Pia-Riitta Korvenheimo, Jorma Kivelä ja Miika Sutinen).
Kunnallisjärjestön puheenjohtaja: Heidi Kemppainen

Puhe- ja läsnäolo-oikeus valtuustoryhmän kokouksissa: kunnallisjärjestön taloudenhoitaja Anna-Liisa Lämsä, kunnallissihteeri Eeva Räsänen (myös valtuustoryhmän sihteeri) ja piirijärjestön toiminnanjohtaja Jaakko Salovaara.

Valtuustoryhmän tavoitat joko ryhmän puheenjohtajan tai kunnallissihteerin kautta. Myös kaupungin sivuilta löydät lisätietoja kaupunginvaltuuston toiminnasta.

Kaupunginhallitusryhmä

Kaupunginhallitusryhmän muodostavat valtuutettujen joukosta valitut kaupunginhallituksen jäsenet (ja varajäsenet suluissa), eli: Jarmo J. Husso (Lyly Rajala), Janne Heikkinen (Tomi Kaismo) ja Minna Åman-Toivio (Hanna Keskiaho 2017-2019, Milla Kynkäänniemi 2019-2021). Lisäksi ryhmään kuuluvat kunnallisjärjestön puheenjohtaja Heidi Kemppainen, varapuheenjohtaja (kh-työryhmän puheenjohtaja) Hanna Keskiaho sekä kh-työryhmän jäsenet Sami Pikkuaho, Kristiina Karjalainen ja Kaisu Tuomi. Ryhmän kokouksissa puhe- ja läsnäolo-oikeudella ovat lisäksi kunnallissihteeri Eeva Räsänen ja piirin toiminnanjohtaja Jaakko Salovaara.

Kaupunginhallitusryhmän tavoitat ryhmän puheenjohtajan kautta. Lisätietoja löydät myös kaupungin sivuilta.

Lautakunnat

Kokoomuksella on jäseniä ja varajäseniä myös kaupungin lautakunnissa ja johtokunnissa. Kaikki em. löydät Oulun kaupungin sivuilta tai tiedotteestamme.

Lisätietoja tai yhteydenotot lautakuntien jäseniin kunnallisjärjestön puheenjohtajan tai kunnallissihteerin kautta. Yhteystiedot löytyvät myös Oulun kaupungin sivuilta kunkin lautakunnan tiedoista.