Kaismolle kymmenes kausi Kokoomuksen puoluehallituksessa

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen puheenjohtaja ja Oulun kaupunginvaltuutettu Tomi Kaismo jatkaa Kokoomuksen puoluehallituksessa. Kausi on Kaismon kymmenes.
“Talouden tasapainottaminen, sääntelyn purkaminen sekä isojen rakenteellisten uudistusten eteenpäin vieminen, niin kunnissa kuin valtion tasolla ovat asioita, joita tulee saada eteenpäin alkaneenkin vuoden aikana.” Kaismo toteaa. “Järjestöpuolella maakuntavaalit sekä valmistautuminen eduskuntavaaleihin tulevat olemaan alkaneen vuoden isoja ponnistuksia.” Kaismo jatkaa.
Kaismon varajäseneksi puoluehallitukseen valittiin Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtaja ja Oulun kaupungin varavaltuutettu Pekka Simonen.
Kokoomuksen puoluevaltuusto valitsi lauantaina puoluehallituksen vuodelle 2018. Sääntöjen mukaan puoluehallitukseen kuuluvat puolueen puheenjohtaja Petteri Orpo ja varapuheenjohtajat Sanni Grahn-Laasonen, Antti Häkkänen sekä Janne Sankelo.
Pohjois-Suomesta puoluehallitukseen valittiin myös Heikki Autto Lapin edustajana sekä Eero Suutari Kainuun edustajana.