Janne Heikkinen Kokoomuksen Oulun valtuustoryhmän johtoon

Kokoomuksen Oulun valtuustoryhmä järjestäytyi tänään 29.1.2018. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Janne Heikkinen. Varapuheenjohtajaksi valittiin Jarmo J. Husso.

”Oulun kokoisessa kaupungissa toiseksi suurimman valtuustoryhmän puheenjohtajuus on aikaa vievä mutta arvostettu luottamustoimi, johon sisältyy oman ryhmän johtaminen sekä tiiviit neuvottelut muiden ryhmänjohtajien kanssa asiakohtaisesti. Olen saanut olla tehtävässä useamman kerran vuosien saatossa. Nyt on aika antaa uusille henkilöille vetovastuuta, ja käyttää vapautuvaa aikaa enemmän oman yrityksen kasvattamiseen.”  toteaa Kokoomuksen valtuustoryhmän vetovastuusta nyt luopuva Minna Åman-Toivio. Åman-Toivio jatkaa edelleen kaupunginhallituksen ja kaupunginvaltuuston jäsenenä.

Kokoomuksen Oulun valtuustoryhmän uusi puheenjohtaja Janne Heikkinen, 27, linjaa tulevaisuudesta sekä valtuustoryhmän tavoitteista ja toiminnasta seuraavasti: ”Kokoomuksen valtuustoryhmä jatkaa työtä taloudellisesti vastuullisemman ja elinvoimaisemman Oulun puolesta. Talouden hoitaminen ei ole itseisarvo, ja kovalla taloudenpidolla vahvistetaan myös pehmeät palvelut kaupunkilaisille. Kokoomuksen valtuustoryhmä ottaa vahvasti huomioon liikunnan, ympäristön ja kulttuuriasiat. Tavoitteena nuorten kaupunki, joka on liikkuvampi ja kaupunkimaisempi.”

Lisätietoja antavat:

• Janne Heikkinen